Kleret Startet 13.November.2011 Link til dette innlegget Startet 13.November.2011 Hei Eg har høyrt ein del positiv omtale av Tobias båtane generelt, og lese omtale av Tobias 22 Combi. Skulle gjerne fått høyra frå nokon som har erfaringar med den førre utgåva av denne båten, nemleg Tobias 21 Combi. Den har eg ikkje lese noko om i båtblad. Er det nokon som kan dela sine erfaringar med Tobias 21 Combi på dette forument. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 14.November.2011 Link til dette innlegget Svart 14.November.2011 Anbefaler den ypperlige søkefunksjonen som du finner over til høyre her. Da finner du bl.a. disse to linkene og en del andre henvisninger til Tobias 21. Tobias 21 Combi Erfaringer med Tobias-båtene Sitér dette innlegget Link to post
Kleret Svart 20.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2011 Takk for tips. Eg had funne ein del info om dette, men skulle gjerne hatt tilbakemelding frå nokon som har røynsle både frå 21 fot Combi samanlikna med den nye utgåva på 22 fot. På førehand takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.November.2011 Link til dette innlegget Svart 20.November.2011 Hadde tatt en prat med produsenten angående forskjellen på 21 & 22 foteren. Vi var i kontakt med Tobias da 22 foteren var på beddingen, forstod da at 22" var laget for større fart & har et moderne & effektivt skrog. Det beste er imidlertid å prøve båten selv, man kan ikke få "alt" på så få fot. Båt er alltid kompromisser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.