Dykker Startet 13.November.2011 Link til dette innlegget Startet 13.November.2011 Må si oktober og november har vært fine måneder for båtturer i Oslofjorden. Stort sett havblikk og nesten ingen andre båter ute. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 14.November.2011 Link til dette innlegget Svart 14.November.2011 Har hatt noen fine turer her på Vestlandet også:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
littmild Svart 14.November.2011 Link til dette innlegget Svart 14.November.2011 Hadde en fin ettermiddags/kveldstur her om dagen jeg og, har bare jolla liggende ute nå, men på båttur må man! "M/B Torsken" på vei inn for å plukke opp passasjer. På vei ut fra Kragerø. "Torsken" fint plassert i fjæra, er deilig med båt det ikke er så farlig med. Stemningsbilde. Behagelig mengde trafikk på denne tiden av året. Blir fort litt kaldt når sola går ned, da er en sekk ved hjemmefra god å ha :) Trenger ikke stor båt for å ha det koselig, gitt Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 15.November.2011 Link til dette innlegget Svart 15.November.2011 Får legge inn noen bilder fra i går jeg og Båten måtte flyttes til vinterhavn, med det flotte været ble det for fristende å ta en liten ekstratur. sykkelen var med for å kunne sykle tilbake til bilen. Båten har vinterhavn i gjestehavna i Arendal. fint å sitte i fjærsteina å nyte sola Antar noen kjenner seg igjen her Dette er jo et kjendt landemerke, ikke ofte å se sjøen så rolig. Her er mange av dere kjendt tror jeg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.