Jump to content

Nemo båtutstyr, refleksovn

Fausken

Recommended Posts

Har lurt på å kjøpe meg refleksovn i lengre tid nå, men har sett på forskjellige sider at de billigste ligger på rundt 8000kr, heilt til eg kom over Nemo båtutstyr, der ligger den billigste til 5000kr. Er det nokon som har handlet der før og har erfaringer me den siden?

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=nemoboat&gid=8&subgid=13

Husk at denne har en kapasitet på kun 1600 w. Det spørs hvor stor båt du har, men den minste Dickinson hos Maritim får du til litt over 7000 kr. Og den har en kapasitet på 2400 w. Og der ser du flammen i glassdøren, som en peis. Veldig koselig på mørke høstkvelder med et lite glass :cheers_wine:

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

• 3 uker senere...

Ja jeg tror det er stort nok. Jeg har samme ovn i båten min og den er 30 fot. Ovnen står nede i kabin, rett ved trappa opp til doghouset. Piperøret gjør går via doghouset og ut. Får varme i doghouse og under kalejse på den måten. Har også satt montert opp en pc-vifte i veggen mellom doghouse og kabin og når jeg slår på den blir det ekstra godt og varmt under kalesjen.

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...