LYKKEPILLE Startet 14.November.2011 Link til dette innlegget Startet 14.November.2011 Hei, Jaja da kom både 3 fot og 7 fot og 11 fot syka på meg! Jeg stifter nå familie og kona har to unger på 3 og 13 år så nå nytter det ikke med min kjekke daycruiser lenger. xxxxxxxx xx xxx xxxx xxxxxxx xxx xxx xxx xxxx xxxxx xxxxx xx xxx xxxxxx xxx xxx xx xxx xxxx xxxx xxxxx xxxx xx xxx xx xxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxx xxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Kommentar fra moderator: Beklager, men annonsepregede emner er ikke tillatt, sjekk reglene. Det at markedet er dårligt gjorde også at jeg fikk tak i en grombåt som dekker mine behov utmerket, det er en Elwaro 33 trawler. 1988 Modell med flybridge som er ekstra stor. Her blir det rotting stoler med deilige puter og stor glede på fine dager samt helårsbåt resten av året fra innsiden. Den nye båten heter "Marco Polo" men blir kansje registrert om til "Mona Liza" som kona heter. All informasjon om denne typen båt tas imot med takknemlighet. Det eneste jeg har funnet her inne er denne tråden https://baatplassen.no/i/topic/35649-elwaro-33-er-det-noen-som-har-info-bilder-av-denne-baaten/ Så lurer jeg på om "trawler" gjengen lar meg være med dem på lokale treff ;) Hilsen Pål Sitér dette innlegget Hilsen Pål, Triton 225 med navnet "Lykkepille" VHF LE8816 MMSI 258030220 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.