Plomma I Startet 24.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2004 (redigert) Hei er det andre som har fått E-mail fra baatplassen , aux@baatplassen.no, Re: Excel file, 24/12/2004 25 KB Noen som kjenner denne eller det bare å slette den??????????????? GOD JUUUL forreseten Redigert 24.Desember.2004 av Plomma (see edit history) Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
GeirKS Svart 24.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2004 Den tror jeg du med stor sikkerhet kan anta at er et virus. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 24.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2004 Har ikke fått noen slik mail. Er det en suspekt avsender eller du ikke venter mail fra vedkommende ta og slett filen selv om den har passert virusfiltreringen- kanskje du ikke har siste virusoppgradering. Selv med siste virusdefinisjon er du ikke garantert å være fullbeskyttet mot nye virus, trojanere etc. Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 24.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2004 Jeg sletter den takk skal dere ha....hadde en mistanke men det kunne jo hende men da hedde en fått internmail da vel??? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Anders Svart 25.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2004 Du må ALLTID være skeptisk på vedlegg som følger e-mailer. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 25.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2004 Du må ALLTID være skeptisk på vedlegg som følger e-mailer.Min måte å håndtere dette har jeg dokumentert et annet sted i en kontaktside slik: Sending email to me for the first time? - USE A DESCRIPTIVE SUBJECT LINE! - DO NOT ATTACH ANYTHING! Emails where I do not know the author or where the subject does not give any sense to me or seems to be SPAM are deleted without being opened! But even if I open your email: If there is an attachment TELL ME ABOUT IT in the email! Otherwise I expect it to be a virus which you do not know anything about and will remove it without opening. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Bare så ingen missforstår: Dette fenomenet skyldes at virus bruker baatplassen.no som avsender-adresse, mailen er ikke sendt fra oss. Vi sender i det hele tatt aldri mail til brukerne, kommuniksjon går via IM. (Unntaket er når vi blir kontaktet pr mail) Får du en uventet epost med vedlegg fra baatplassen.no så slett den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.