Jump to content

Hvem selger Tennfjord styremaskin

jonn

Recommended Posts

• 2 år senere...

Tenkte å rette opp en del misforståelser her:

Småpumpe produksjonen av både rattpumper og styresylindrer,samt små hydr.pumper til spill og små kraftblokker, er det ET på Grytastranda, 6265 Vatne som har.Spør etter Nelvin Engeset tlf:70 21 24 47. :rolleyes:

ET på Grytastranda har ikke noe med Tenfjord styremaskiner å gjøre. ET produserer noen sylindere og pumper for Sleipner, men selger ingenting privat. Etter det jeg har hørt nytter det ikke å ringe dit.

Som sagt; se over..............

Hei

Lars Tenfjord selger styremaskiner, Det er han du leter etter. Nummeret hans er: 99353636

Hans husnummer er: 70218100

Vist du kjøper med han, blir du førnøgd, garantert. Eg blei vertfall veldig fornøgd!

Nei og nei........ Hvor har du dette fra? Snakket med Lars Tenfjord for en liten halvtime siden, og han har ingenting med Tenfjord styremaskiner å gjøre, og har aldri hatt noe med de å gjøre. IKKE ring han, ingen hjelp å få.

DERIMOT:

Rolls Royce Marine i Brattvåg v/Andreas Ytrelid har en del pakningssett til diverse Tenfjord Styremaskiner. Både til pumpene og til sylindere.

Han treffes på direkte nr 70 20 88 05, eller via sentralbordet 815 20 070.

Snakket med han for litt siden, og bekrefter fakta..........

Redigert av Wallas Service (see edit history)

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Rolls Royce Marine i Brattvåg v/Andreas Ytrelid har en del pakningssett til diverse Tenfjord Styremaskiner. Både til pumpene og til sylindere.

Han treffes på direkte nr 70 20 88 05, eller via sentralbordet 815 20 070.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...