is_620 Startet 17.November.2011 Link til dette innlegget Startet 17.November.2011 Etter å ha fundert litt på 10"Ipad ev. Samsung Galaxy tablet , endte jeg i første omgang opp med et 6" Sony lesebrett. Motivet var å kanskje i ny og ned laste en vanlig bok , men først og fremst å få tak i tidskrifter billigere enn Narvesens ågerpriser. ( er blitt klar over at lesebrett er til bøker og tab må anskaffes etterhvert.) Jeg har veldig mange interesser og hobbyer, med båt og fiske blant de på topp. Siden jeg er ganske fersk i dette, tenkte jeg at de mer drevne kanskje ville dele noen av sin erfaringer, ev tipse om steder på nett med med båt og fiske innhold for nedlasting. Med den farten utviklingen går blir papir erstattet med elektronisk distribusjon innen 2 år, p.g.a kostnads besparelser - tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 17.November.2011 Link til dette innlegget Svart 17.November.2011 Hei. Jeg er en Appel man og har da en Pad2 innkjøpt til båten som kartplotter, hos Appel har du mulighet til å laste ned app til alt mulig, jeg har da sjøkart av Navionics Europa HD og samme karte har jeg på Iphon men der heter det bare Navionics Norway har også en del andre apps som knop måler i det er det også kompass fiske logg der jeg da kan legge inn hvor jeg fikk fisken og ta bilde av den og lagre det med GPS korinater til den plassen. knute gaid for en som ikke er så flik med knuter.osv osv skal sies at paden brukest til så mye, men på den har jeg alt lett tilgjenglig uansett hvor jeg er. om du vil vite mere om appels ipad i båt er det en egen trå på forumet om dette , der det mye frem og tilbake om det. jeg kjenner ikke til sony sit leserbrett og har heller ikke vert borte taben til samsung så der får nesten andre svare deg :) Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.