JanB Startet 25.Desember.2004 Del på Facebook Startet 25.Desember.2004 Min gamle far har nettopp kjøpt seg ny "gamal" båt. Med på kjøpet fulgte ein stk Garmin GPS 12. No har ikkje "faderen" noko særleg peiling eller erfaring med slikt. Men det hadde vore ein god start med ein bruksanvisning. Er det nokon som kan hjelpa med det? Helst på eit skandinavisk språk. Og gjerne i eit eller anna elektronisk format som kan sendast på mail. Reknar med baatplassen-folket kan hjelpa. På førehand takk! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
sveno Svart 25.Desember.2004 Del på Facebook Svart 25.Desember.2004 Hallo Her er en link til Garmin,men her manualen desverre berre på engelsk http://www.garmin.com/support/userManual.j...ct=010-00146-00 mvh sveno Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 26.Desember.2004 Del på Facebook Svart 26.Desember.2004 Hei janb Jeg tror desverre ikke du kan regne med å få bruksanvisning på norsk til Garmin 12 på digitalt format. Produsenten Garmin har manualer på engelsk for nedlasting, men manualer på norsk produseres av importøren. Ser heller ikke noe poeng i å ha den på digitalt format Ta kontakt med Belanor og spør om de kan sende deg en norsk manual. Hilsen Garmin 12 bruker siden 1997 Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 26.Desember.2004 Del på Facebook Svart 26.Desember.2004 Etter noe leting fant jeg en norsk brukermanual til Gamin 12. Dette er en papirutgave,er du interresert kan jeg sende deg den med posten. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
JanB Svart 26.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2004 Det meste ordnar seg på baatplassen.no! No har me fått engelsk manual, og norsk er truleg innan rekkevidde (har sendt deg ein IM, Sira). På vegne av far min: Tusen takk for hjelpa. Kanskje han dukkar opp her på "plassen" sjølv også etter kvart... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.