Seasu Svart 24.November.2011 Link til dette innlegget Svart 24.November.2011 Tror dette er beste Led lenser tilbudet. L7i kompositt. Kan også anbefale Magicshine MJ 808 lykta som sitter på sykkelen+ denne som er "hobbylykta" i båten Ladbar black Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 24.November.2011 Link til dette innlegget Svart 24.November.2011 Som arbeidslys/hodelykt er denne helt suveren Lucido TR1 Liten og lett, god batteritid, jamnt lysbilde. Brukes av alle på jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 24.November.2011 Link til dette innlegget Svart 24.November.2011 T7 og H7 anbefales ja. Men til mekkejobben bruker eg alltid en mindre ledlenser som er så slitt at eg ikkje ser kva nr den har lenger. Men de varer lenge ja Batterier er ingen problem. Normalt over 100timer før bytte uansett. Men om du bare skal ha en hodelykt , så ville eg hatt petzl tikka: http://www.dinside.no/836275/petzl-tikka2 Lett og liten, og du slipper batterikasse på bakhodet. Slik har eg i begge bilene. Ungene har hver sin som de bruker ute om vinteren og leker/aker i bakkene osv. Perfekt å gå tur med. Og T7 i lomma Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
JensKH Svart 25.November.2011 Link til dette innlegget Svart 25.November.2011 All informasjon dere trenger om lykter, kan dere finne på Candlepowerforums.com Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 25.November.2011 Link til dette innlegget Svart 25.November.2011 Vil også skrive under på at Led-Lenser uten tvil er lyktene å gå for. Selger Peli på jobb, men de kan ikke måle seg med Led-Lenser. Mag-lite charger henger i båten men funket kun første sesong, så den havner rett i søpla! Sitér dette innlegget Link to post
P35 Svart 25.November.2011 Link til dette innlegget Svart 25.November.2011 http://komplettfritid.no/product/led-lenser-hodelykt-h7-focusdim Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 25.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 I forbindelse med Jula kom jo til å nevne at jeg ønska meg ei god handlykt til å ha i båten. Se hva jeg fikk av nissen i går. Ikke oppladbare som jeg egentlig ønska meg, men disse LED-lenser L7 og P14 og 17 duger sikkert. Lyser utrolig bra ihvertfall. Så får vi se hvor lenge batteriene holder, men det skal jo være bra det også etter hva jeg forstår her på forumet Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
larsstraalheim Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Har sluttet helt med lommelykter, kun hodelykter som duger. Og som andre sier, oppladbare går tom og batteriene blir dårlige for fort. Selv har vi vært fornøyd med denne Peltz lykta: http://www.petzl.com/en/outdoor/myo-series/myo-xp Tre styrkeinnstillinger og linse som gir punktbelysning eller sprer lyset. Ikke verdens kraftigste lykt og sikkert ikke noe for hundekjørere osv. Men den har noen ulemper. Knottene er for små til å betjenes med hansker, men sånn er det jo nesten på alle lykter. Ulempe to er at når man bruker linsa som sprer lyset så går en flik av linsa ned forbi skjermingen slik at det lekker litt lys ned i øynene. Ikke noe du merker til vanlig men hvis det er bekmørkt så er det lille lekkasjen irriterende nok. Har holdt i over 3 år og blitt brukt til alt i alle slags vær av unger og alt, det har ingen andre hodelykter vi har hatt gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Gratulerer med nye lykter...du har jo fått i bøtter og spann :) Led Lenser er min faste følgesvenn både på sjø og land, i bil, båt, fjell og arbeidslys for småarbeid. Skrur du di opp, så ser du at batteriene er aa eller aaa så det er det alltid lett å få tak i. I tillegg holder de lenge og det er ulik styrkeinnstilling og fokus. Led Lenser brukes som taktisk lommelykt for politiet og har gode egenskaper for å blende folk i mørke som et meget mildt maktmiddel. Og du kommer garantert till å falle for fristelsen for å prøve å blende deg selv. :) Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 29.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2011 angående batteri KJØP LITHIUM batterier - varer lengre og har mere strømstyrke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.