h.oyvind Startet 18.November.2011 Link til dette innlegget Startet 18.November.2011 Hei! Skulle gjøre Tohatsuen min klar for vinteren i dag. Det er en 25 hk 2-takter, 2002. DA jeg startet den kom det ikke vannstråle ut av det lille "sjekkhullet" for kjøling. Jeg tok løs slangen fra blokk til hullet og sjekket at den ikke var tett. Vil dette si at motoren ikke har kjøling eller: - Kan det være drit inni blokka som gjør at jeg ikke får vannstrålen? - har motoren termostat som gjør at det ikke kommer nok kjøling for at strålen skal komme når motoren er kald? - andre grunner? Hvor ville du startet om du skulle feilsøke? Åpne opp å se etter dritt, sjekke vannpumpa el? Mvh Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 18.November.2011 Link til dette innlegget Svart 18.November.2011 Impeller er det første, som faller meg inn! Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Marulf Svart 18.November.2011 Link til dette innlegget Svart 18.November.2011 Kommer det vann ut sammen med eksosen? Ofte blir hullet for kontrollstrålen tettet av salt krystaller. Du må også sørge for at klokkene står riktig på slik at de dekker inntaket på begge sider Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 18.November.2011 Link til dette innlegget Svart 18.November.2011 (redigert) Dobbelt post Redigert 18.November.2011 av Marulf (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.