ray Svart 1.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Det er forskjell på tunnelvegg tykkelse. du har 4mm og må opp til 6mm veggtykkelse på en se 75 Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Sitrin Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 (redigert) Takk for tilbakemeldingene. Da blir det uaktuelt å bytte hekktruster Redigert 1.Januar.2012 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Kjetil1 Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Da jeg nylig laget kablene til min SE80, klemte jeg kontaktene på i skrustikka, så kjøpte jeg en billig gassbrenner på Clas, fant den i kjøkkenavdelingen siden den brukes til Creme brulee. Varmet opp kontakten mens jeg holdt loddetinn mot det lille hullet i framkant av kabelkanalen. Når kontakten var varm nok forsvant tinnet inn i kontakt og kabel, og når kabelen var mettet i enden, ble resten av hulrommet i kontakten fylt og hullet tett. Det sikrer god kontakt mellom kabel og kontakt, og så var det på med krympestrømpe som nevnt over... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Mix Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Det er forskjell på tunnelvegg tykkelse. Flem har ferdig innstøpt tunnel gjemmom rorkasse levert fra fabrikk. Og den er selvfølgelig 6mm. Tåler fint SE 100. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 OK. Noen som vet om Det er stor forsjell på størrelsen på SP55 og SP75(Vet ikke om det er plass)? Regner med at jeg kan bruke styringene jeg har i dag. Noen som kan bekrefte det? Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Mix Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Det går fint. Her er det byttet til SP75/SE80. Virker det kjent ? Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 1.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2012 Takk Ja det så flott og kjent ut. Har sendet REM en E-post Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.