Jump to content

Pris på reparasjon av kalesje?

Sleipner93

Recommended Posts

Har en glidelås på SB side som er revnet fra kalesjestoffet og en god del av "presenningsbitene" som er sydd til kalesjestoffet der man knepper kalesjen mangler og hullene er ganske "utvidet".

Hva er normalpris for og få fikset noe sånt? Gjerne om noen har tips om noen som driver med dette i Stavanger området.

Impregnering og vask fikser jeg selvsagt selv :smiley:

Har nettopp hatt min sommerkalesje inne "til service" d.v.s han kontrollerte alle sømmer. Veldig mange steder var tråden råtten, sjøl om det ikke syntes ved vanlig sjekk, så de fleste sømmene måte syes på ny. Prisen - kr 1285,-

Firmaet - Stavanger Seilmakerverksted,( tlf. 99252408 ) Gamleveien 87, Sandnes ( altså på Lura ). Vet ikke om det var billig eller dyrt, men det ser iallefall ut til at det er gjort en grei jobb.

• 5 måneder senere...

............ Veldig mange steder var tråden råtten, sjøl om det ikke syntes ved vanlig sjekk, så de fleste sømmene måte syes på ny. Prisen - kr 1285,-

Firmaet .............. men det ser iallefall ut til at det er gjort en grei jobb.

Trekker tilbake denne anbefalingen. Fikk endelig somlet meg til å bytte fra vinter- til sommerkalesje i dag. Den jobben som er gjordt, ser forsåvidt bra ut,

problemet er at fire glidelåser er ikke sydd på ny. To stk glidelåser revnet i sømmen da jeg skulle lukke glidelåsen :headbang: . Har tilbrakt ettermiddagen med nål og tråd :sweat: og fått sydd der som det revnet, men spørsmålet er jo ... når ryker neste søm :nonod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...