Bitteliten Startet 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2004 Jeg vet ikke om dette har vært kjent lenge - det var først i dag jeg oppdaget at Watski katalogen endelig er lagt ut på internett i web format. http://www.watski.no/www/index.asp Her var det mye "snacks" Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Den er ny ja. De har vær på nett tidligere, men ikke i en slik form. Flott info. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Suzuki Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Har sett dette før, fortsatt mangler priser... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
880 Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Har sett dette før, fortsatt mangler priser... Suzuki Joda, prisene mangler. Dette er kansje like bra da jeg mener å huske at i tilegg til å ta betalt for katalogen er de noe dyre. Men ikke bare det, de viser web sider på et språk som jeg ikke forstår. http://www.watski.no/www/produkter_lista.a...-Komfort+ombord Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Fenix Svart 26.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Joda, prisene mangler. Dette er kansje like bra da jeg mener å huske at i tilegg til å ta betalt for katalogen er de noe dyre. Men ikke bare det, de viser web sider på et språk som jeg ikke forstår. http://www.watski.no/www/produkter_lista.a...-Komfort+ombord Trykkerispråk! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2004 Trykkerispråk! Tja - egenglig er det latin... Det er en frase som reklamebyråer bruker for å vise at her skal det stå tekst, men tekstforfatteren har ikke kommet inn i det kreative hjørnet ennå Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Og så den flotte 2t olja da.....semi syntetisk og greier... men til luftavkjølte utenbordsmotorer??? må vel være veldig begrenset salg av den tror jeg.... :vet det finnes slike motorer men da er det jo bare å kjøpe vanlig 2t olje...men vanlig utenbordsmotor olje det selger de ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 27.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2004 Tja - egenglig er det latin... Det er en frase som reklamebyråer bruker for å vise at her skal det stå tekst, men tekstforfatteren har ikke kommet inn i det kreative hjørnet ennå Ein leverandør av programvare var ikkje komen inn i «det kreative hjørnet» og der lisensavtalen skulle skrivast skreiv han noko slikt som «Her er det vi fraskriver oss ansvaret for det meste». Teksten vart gløymt og sendt ut til kundane slik han var, og for ein gongs skuld forsto alle kundane lisensavtalen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.