spilli Startet 22.November.2011 Link til dette innlegget Startet 22.November.2011 Hei. Skal til å montere en Yanmar 4LH-HTE i båten min. På denne sitter det et Kanzaki KM5A gir. Dette må jeg bytte ut med et ZF 45 A (tror det var det Yanmar kalte HS 450 A) for å komme lavt nok ned til akslingen.Jeg spør derfo om gode råd og tips når man skal bytte gir. Mange vil nok sikkert si; "Skru av det gamle, og skru på det nye" Sikkert så enkelt er det nok, men hvis noen har et eller annet tips, eller godt råd å komme med vil jeg være takknemmelig. Kanzaki kassa har gått ca 1150 timer. Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
Skilso 750 Svart 27.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2017 Hei, Er vel lite sannsynelig, men jeg spør likevel........Du har ikke tilfeldigvis KM5A kassa liggende enda? Er intressert i å kjøpe om du fortsatt har den. Mvh M.Holiday Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.