Lars H. Startet 22.November.2011 Del på Facebook Startet 22.November.2011 Og ops, jeg kjørte ikke inn i dorgen hans, bildet er tatt med tele! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Winche-Lanche Svart 22.November.2011 Del på Facebook Svart 22.November.2011 Hvis solen snur tror jeg neppe det blir noen sommer... Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Selv om vinteren også er en fin tid kjenner jeg at jeg gleder meg stort til vannet igjen blir mer flytende og mindre hvitt. Det blir fint når varmen engang kommer igjen, så man kan ta en tur på vannet.. Kanskje ta en øl i godt lag.. Kanskje ta et par til, så man må holde seg fast i ripa.. Eller kanskje det jeg gleder meg mest til, ta et bad? Ikke alltid jeg klarer å vente helt med det sistnevnte til varmen kommer.. ... Er ikke tvil om at jeg ser frem til sommer igjen, nei! Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
MajorAndy Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 rolig nu, vinteren er ikke engang begyndt... Ikke for tidlig succes-afgang her...! Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 (redigert) "Ikke alltid jeg klarer å vente helt med det sistnevnte til varmen kommer.." Men isbading blir for ekstremt selv om sola "snur." Takk og pris for at det går mot lysere tider og ny båtsessong. Redigert 23.November.2011 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 ................Ikke alltid jeg klarer å vente helt med det sistnevnte til varmen kommer.. ............ Godt å se at du kler på deg noen varme klær i den kalde årstiden Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Gleder meg som en unge til sommer allerede! Gratulerer med dagen Lars H! Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Havgap Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Jøss er det folk her inne som bader - om ikke akkurat isbader - så i hvert fall bader om vinteren. Har gjort det noen ganger, men skulle gjerne hatt mulighet for å komme i hus - helst i badstue - etter badet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2011 Jeg badet igår, i badekaret med mye skum! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GeirT Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Ikke alltid jeg klarer å vente helt med det sistnevnte til varmen kommer.. Du øker vel bare vel bare hopp høyden etterhvert som isen tykkner til ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
littmild Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 skulle gjerne hatt mulighet for å komme i hus - helst i badstue - etter badet. Hadde håndkle og varme klær ventende på brygga, samt en duggfrisk pils. Pilsen var også grunnen til at jeg valgte å hoppe uti, dette var en onsdag ettermiddag, ble plutselig fryktelig øltørst, men følte jeg trengte en god unnskyldning til å drikke alkohol midt i uka. Du øker vel bare vel bare hopp høyden etterhvert som isen tykkner til ? Badevekta gråter litt hver gang jeg stiller meg på den, istykkelse er ingen match. Bildet er forøvrig tatt i våres, rundt midten av mars, fortsatt isklumper som fløyt rundt i vannet, så temperaturen kan ikke ha vært veldig høy. Har ikke kjent fristelsen kommet ennå i høst. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Sydvesten Svart 10.Mai.2013 Del på Facebook Svart 10.Mai.2013 (redigert) I dag er det kun 6 uker til solen endelig snur, og det går mot mørkere tider igjen.. Fredag 21. juni klokken 07.04 er solen på sitt høyeste. 54.3° over horisonten.. Dagen er da 18 timer og 33 minutter. Referanse er Sandefjord I dag er dagen på 16 timer og 35 minutter, og 48,6° over horisonten. Redigert 10.Mai.2013 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.