bigtee Startet 23.November.2011 Del på Facebook Startet 23.November.2011 Heisann, noen som har noe erfaring med Sun rider vannscooterene med påhengs på? Lurte på om noen vist hvor mange knop de vil gå med 25hk++Håper noen vet noe :) takker for svarLegger med et bilde fra google Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Heisan. Vi har nesten en tilsvarende båt, laget sent på 70 tallet. Vi har en 30 hk suzuki og den logger jeg 33 knop med gps. Morsomt leketøy. Sitér dette innlegget Link to post
bigtee Svart 23.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2011 ok :) hvordan er sjø egenskapene på den? Sitér dette innlegget Link to post
bigtee Svart 23.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2011 Vil gjerne vite hvor fort de går med forskjellige motorer, hvordan sjøegenskapene er på de og om det går fint ann og sitte 2 på de :) Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 24.November.2011 Del på Facebook Svart 24.November.2011 Vel vi har nå bare hatt vår 30 hk på vår, Men det er ingen problem med og komme opp i plan med både 2og 3 på vår, vel det betyr 1 voksen og 2 barn 12/14 år. Det er jo da trengt på sete men det går helt fint. 2 voksne også helt greit. Vi leker mye med vår og kan ha det skikkelig morro i gammle store bølger/dønninger, vi hopper og spretter rundt. Knall morro og ri på bølgende etter større hekksjøgeneraler, vi ønsker flere av de når vi er ute og leker. Men naturligvis ikke ellers da. Vi bruker vår da mest til vannski og andre vannleker. Sitér dette innlegget Link to post
Eric Timland Svart 30.Januar.2013 Del på Facebook Svart 30.Januar.2013 jeg har en sun rider som jeg hadde 9/9 i gjor og har kjøpt 3 hk nå :P det er en liten teknikk og kjøre de fordi er litt treige og svinge med menne når du lener deg litt null problem og er egentlig veldig stødige. har hvert 3 på den og to er null problem :P ;) Kjøpte meg en vannscooter (sun rider) i fjor høst. ga 3500kr med henger som er registrert :O vannscooteren var hel bare noen skjønnhest feil :P leter fortsatt etter lykta foran da. har en 25/30 kr tohatsu 2006 mod med elstart på min. den veier litt mer med alle de dybbedittene mine menne med racingpropellen hpåer jeg at den går 33knop i hvertfall :P Kjøpte meg en vannscooter (sun rider) i fjor høst. ga 3500kr med henger som er registrert :O vannscooteren var hel bare noen skjønnhest feil :P nå har jeg kjøpt meg knop måler lensepumpe. besninmåler og masse mer. leter fortsatt etter lykta foran da. har en 25/30 kr tohatsu 2006 mod med elstart på min. den veier litt mer med alle de dybbedittene mine menne med racingpropellen hpåer jeg at den går 33knop i hvertfall :P Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 31.Januar.2013 Del på Facebook Svart 31.Januar.2013 Prøvd en SunRider med 90hk yamaha, det var litt i meste laget men veldig moro når man var 20 år og bare tenkte på damer og øl. Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
escudo Svart 10.Juli.2014 Del på Facebook Svart 10.Juli.2014 hallo, noen som vil selge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.