Jump to content

Erfaring med "vannscooter" Sunrider?

bigtee

Recommended Posts

Vel vi har nå bare hatt vår 30 hk på vår,

Men det er ingen problem med og komme opp i plan med både 2og 3 på vår, vel det betyr 1 voksen og 2 barn 12/14 år. Det er jo da trengt på sete men det går helt fint. 2 voksne også helt greit.

Vi leker mye med vår og kan ha det skikkelig morro i gammle store bølger/dønninger, vi hopper og spretter rundt. Knall morro og ri på bølgende etter større hekksjøgeneraler, vi ønsker flere av de når vi er ute og leker. Men naturligvis ikke ellers da.

Vi bruker vår da mest til vannski og andre vannleker.

• 1 år senere...

jeg har en sun rider som jeg hadde 9/9 i gjor og har kjøpt 3 hk nå :P det er en liten teknikk og kjøre de fordi er litt treige og svinge med menne når du lener deg litt null problem og er egentlig veldig stødige. har hvert 3 på den og to er null problem :P ;)

Kjøpte meg en vannscooter (sun rider) i fjor høst. ga 3500kr med henger som er registrert :O

vannscooteren var hel bare noen skjønnhest feil :P

leter fortsatt etter lykta foran da. har en 25/30 kr tohatsu 2006 mod med elstart på min.

den veier litt mer med alle de dybbedittene mine menne med racingpropellen hpåer jeg at den går 33knop i hvertfall :P Kjøpte meg en vannscooter (sun rider) i fjor høst. ga 3500kr med henger som er registrert :O

vannscooteren var hel bare noen skjønnhest feil :P

nå har jeg kjøpt meg knop måler lensepumpe. besninmåler og masse mer. leter fortsatt etter lykta foran da. har en 25/30 kr tohatsu 2006 mod med elstart på min.

den veier litt mer med alle de dybbedittene mine menne med racingpropellen hpåer jeg at den går 33knop i hvertfall :P

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...