Inter 9000 Startet 24.November.2011 Link til dette innlegget Startet 24.November.2011 Er det noe bevegelse i salget?? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Olepo Svart 18.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Jeg velger å børste støvet av denne tråden.. Jeg kan herved bekrefte at det er fullt mulig å selge båt i dagens marked . Jeg la ut min Bella 621DC på finn.no sent fredag kveld. Båten stod fortsatt i vinteropplag, og jeg hadde bare noen begrensede bilder som ble tatt rett før den ble pakket inn for vinteren. Planen var å pakke ut båten og utføre klargjøring snarest mulig, for så å ta nye bilder å legge til i annonsen. På lørdag ble jeg oppringt av en kar som var interessert i båten. Siden han skulle ut å reise i jobbsammenheng denne uken lurte han på om det var mulig å ta en titt på båten søndag før han reiste. Jeg informerte om at båten var langt fra visningsklar, men at jeg kunne fjerne teltet på søndag slik at båten ble tilgjengelig. Jeg kom selv hjem tidlig søndag morgen, og rakk så vidt å pakke ut båten, hive inn puter/interiør og utføre en "kattevask" innvendig før båten ble vist til et hyggelig par. De virket interesserte etter visningen, men ville naturligvis tenke litt på saken. De tok kontakt igjen sent søndag kveld og kom da med et bud. Etter litt forhandling om pris og betingelser ble det inngått avtale om salg mandag formiddag. Denne prosessen gikk over all forventning, og det var en lettelse å få solgt siden jeg allerede har inngått avtale om kjøp av en annen båt. Ikke så bra å bli sittende med 2 båter over lengre tid ... Til tross for "dårlige" bilder har det vært god respons på annonsen, 300 visninger første døgn, og 507 frem til nå. Jeg har også hatt flere henvendelser. Så det er tydelig at det er interesse i markedet, ihvertfall i dette segmentet . Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2014 Det er bra. Rett produkt til rett pris selger alltid bra. ;-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.