thomas73 Startet 25.November.2011 Link til dette innlegget Startet 25.November.2011 (redigert) Hei Båtfolk Jeg har leita meg ihjel på nettet, men finner ikke mail-adressen til Holmestrand Båtforening. Jeg har prøvd "k.nilsen@holmestrandbatforening.no" men det er visst ikke riktig!!! Kan noen her på forumet hjelpe meg til riktig adresse Mvh Thomas Redigert 25.November.2011 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 25.November.2011 Link til dette innlegget Svart 25.November.2011 http://holmestrandbatforening.no/ombatforeningen/verv.tillitsvalgte/kontakt.html Hva med noen av epostadressene/telefonnumrene der? Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
thomas73 Svart 25.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2011 Supert Takk så mye!!!!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.November.2011 Link til dette innlegget Svart 28.November.2011 Fikk du svar? Hvis ikke ligger det mere kontaktinfo her Holmestrand småbåthavn Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 28.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2011 Har prøvd meg på en av mailadressene på siden til båtforeningen, men ikke fått noen tilbakemelding ennå. Drøyer det, så får jeg prøve med tlf. eller gjennom småbåthavnas mailadresser. Der har jeg i hvertfall fått svar tidligere :) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Det er ihvertfall småbåthavna som svarer på spørsmål om båtplasser o.l, hvis det er det du tenkte på. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Jeg fikk svar på denne adressen 6.oktober: holmestrand.smabathavn(a)h-nett.no Første svar kom samme dag, mens jeg venter fortsatt på svar på noen oppfølgingsspørsmål... Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
M/S Bastard Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Riktig adresse, da ville jeg bare ha purret Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Riktig adresse, da ville jeg bare ha purret Etter 2-3 purringer og telefonsamtaler, så gadd jeg ikke mer. Valgte heller en båtplass lenger opp i fjorden. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
thomas73 Svart 29.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 (redigert) Småbåthavnen(Arild Andreassen) har jeg vært i kontakt med. Der står jeg på venteliste for båtplass. Så jeg håper jeg får plass til våren Det er Båtforeningen jeg vil ha kontakt med. Tenkte jeg skulle bli medlem der. Men det er ikke så lett..... Redigert 29.November.2011 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 (redigert) Uff ja, nettsidene er dårlige greier. Ring Gunn Mathisen, mob.tlf. 920 98 554, hun kan ganske sikkert guide deg til rette personen Hun er riktignok kontaktperson for leie av båthuset, men jeg fant ikke den siden hvor de aandre kontaktpersonene skal være. Redigert 29.November.2011 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 29.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 (redigert) Uff ja, nettsidene er dårlige greier. Ring Gunn Mathisen, mob.tlf. 920 98 554, hun kan ganske sikkert guide deg til rette personen Hun er riktignok kontaktperson for leie av båthuset, men jeg fant ikke den siden hvor de aandre kontaktpersonene skal være. Jeg fikk to mailadresser av Småbåthavna jeg kan bruke. De er raske på å svare :thumbsup: Hvis det ikke svares på disse adressene, så kontakter jeg hun Gunn Mathisen.... Som du sier, nettsidene er triste greier Redigert 29.November.2011 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 29.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Har i kveld blitt kontaktet av Holmestrand Båtforening. Så nå har de fått et medlem til på sin liste :) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Det var jo hyggelig, hilsen ett medlem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.