Jump to content

Hvem leverer beste regattaseil (pris vs kvalitet) om dagen?


bjoris

Recommended Posts

Vakkert Bjoris. JGH, Står kampanjepris fra Boding til din båt på kr 30200 i annonse siste Seilas. Tror ikke du skal påregne noe ytterligere rabatt på denne årstiden.

Ellers kan jeg bekrefte inntrykket fra Bjoris vedrørende Boding sin leveranse og oppfølging underveis. Jeg har heller ikke noe å utsette på mitt seil som er av samme slag som Bjoris. De få gangene vi har fått prøvd det har det stått utmerket.

Link to post
Share on other sites

JGH: veldig bra om du stiller i Seilmakeren, det er mye mer enn seil som betyr noe vet du:) Det skal vel godt gjøres å få ett nytt storseil til slutten av mai ved bestilling nå, men det kan gå. En i havna har sjekket pris på code 1 til sin og han fikk bra pris, ikke langt fra det jeg betalte:) spørs om det er slik med storseil, så det var betydelig dyrere nå enn da vi kjøpte, men det var også annonsert pris på Code1, men dette er jo lett å finne ut... En mail til Boding så får du svar... Merk at prisen på 30.000 er vel epex? Det vil han nok ikke anbefale til 37 foter...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Stiller på Seilmakeren med gamle seil, må ha det å skylde på. Skal fikse litt på spinnakerbom og ett par merker som må flyttes ett par cm, så er eg på 1,22 i shorthanded-LYS.

 

Nytt storseil må bli vinterprosjekt, med min flaks så kommer skattepengene i oktober eller så bruker kona dei på no fornuftig.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Link to post
Share on other sites

Bra, vi havner på 1,19, men kommer til å vurdere asym bom, da kan vi brass den store gennakere, men får 1,20. Må se litt mer på løpet om det er sannsynlig at vi får, nytte av det... Trengs hvis rett vei er mer eller mindre platt lens, ser for meg at dette blir veldig viktig hvis det blir nordavind hjemover igjen...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...