Jump to content

Ca hvor mye kan jeg få for min Kavaler 445 DC?


Sturee

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har en Kavaler 445 DC og lurer litt på hvor mye jeg egentlig jeg kan få for den. har sett litt på finn på disse båtene, men ingen er lik min oppi, finner heller ingen bilder av lik båt på google. Båten er norskbygt og virker veldig solid.

+

Solid

Tåler 65hk

Mye plass

Badestige

el. lensepumpe med nivåvakt

Bra kalesje, ny 08 med ståhøyde god stand (kosta 8000)

Godt utnyttet plass, mye oppbevaringsplass

4 lanterner, foran, bak og på sidene.

 

-

Dårlig lakk

Trang, men bra til en 14-15 foter.

 

Bildene sier resten:

kavaler1.jpg

kavaler2.jpg

kavaler3.jpg

kavaler4.jpg

kavaler5.jpg

 

Hva tror dere jeg kan få for den, evt om jeg venter til våren?

 

Mvh SM

Link to post
Share on other sites

10-15 lapper vil jeg tro utfra bildene, er kanskje noe optimistisk....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Spør du meg ville jeg annonsert den for 20000,- og sett om det ble noen respons da. 7000-10000 syns er lite når en ser at Askeladder og GHer i 14 fots klassen ofte ligger i den prisklassen. Dette er litt mer båt enn en helt åpen. Kjenner ikke til typen, men burde ligge fra 15-20000 syns jeg. Mulig jeg er helt på viddene nå da :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Selgers dilemma. Vi har som selgere alltid lett for å tro at våre ting er mest verdt, fordi , fordi, fordi etc. Når vi så blir kjøpere blir vi motsatt og ser bare det negative, inntil vi "tenner" på en ting og kommer i kjøpsmodus. Jeg synes du viser bra i denne tråden hva jeg påpeker. Du får se hvor lenge den båten til 4000,- ligger der. Den annonsen er heller ikke ny, så lettsolgt er den båttypen din nok ikke. Selv med ny kalesje er det grenser for hva du får mer. Jeg tror du vil score mest på å selge med hengeren, da blir det så mye lettere for en kjøper å komme og hente båten, ha den hjemme etc etc.

 

Lykke til uansett.

Link to post
Share on other sites

Takk :)

 

Den ser jeg. Jeg ville heller hatt min enn den røde til 4 om jeg skulle velge, mest pga kalesja, fargen og jeg synes min er mer praktisk inni, men det kommer jo helt ann på kjøper igjen og hva han mener, og hva som passer for h*n. men så er de fleste båter ganke vanskelige å få solgt nå på denne tiden, derfor jeg vil vente til våren. Selfølgelig vil den fortsatt ikke bli så enkel å selge, da som andre har nevnt, det er et ukjent merke, og de fleste er jo mest interesert i å kjøpe noe de vet litt om eller i det minste har hørt om. Vet at jeg ville fått mer og det ville blitt enklere å selge med henger, men har en annen båt og, så har like mye bruk for hengeren selv.

Redigert av SM330S (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...