Polarn Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Hvem er det som holder på nå da? Blåser jo hatter og hav er. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Faxen Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 I båthavna i Drøbak var det 22,8 m/s klokken 21.04. Har Berit fått unger allerede? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
ravddo Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Vinden tar noe veldig akurat nå i båthavnen som jeg ligger i normalt her i Søgne. Heldigvis båten min på land nå. Ser at vinden skal dreie mere vestlig utover natten. To større seilbåter ligger på plassene ved siden av min plass og hopper noe sinnsykt bak betongmoloen! Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
free Svart 29.November.2011 Link til dette innlegget Svart 29.November.2011 Kommer rett fra båthavna nå, har hjulpet en båtvenn med et sammenrast stativ, det gikk så fillene føyk å presenningene flærret av, til torsdag blir det visstnok mer vind så jeg regner med endel slukøra båtfolk i havna i helgen. Skal skaffe sprittusj å skrive opp mobilnummeret mitt på båten, kunne jo være greit å få beskjed om det er min båt som har et problem. Sitér dette innlegget Link to post
M4gnus Svart 30.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Vell gutter.. (og jenter) har funnet ut koffer Berit har vært så sinnsyk i det siste. Mangen av mine venner mente det var når eg var utro mot henne med Chatrine (hysj!) men fant nettopp ut att det var noe helt annet.. Gutter, vi vet dette. Når damene klikker, tar dine dyrebare eiendeler, tar med seg hus og hjem når de drar. Er narturlig for ALLE jenter og damer dette. http://www.artige.no/bilde/18211 ... Nå skjønner vi alt! :) Måtte jo være noe? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bjarne R Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 (redigert) Hei. På Liss vandve der vi har sommerhus, fikk vi ødelagt landgangen. Det var pga stormfloa dette skjedde. Vi hadde 4 stormer(på 3 uker) der ute i fjor høst og det gikk veldig bra. Redigert 30.November.2011 av Bjarne R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Berit kom, våt og vill, og forsvant;-) Sitér dette innlegget Link to post
M4gnus Svart 30.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Berit kom, våt og vill, og forsvant;-) No joke det! :) Hu kommer nokk tilbake for en andre rasering, jenter kommer alltid tilbake en gang til bare for og gjøre det værre! Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Vett du koffer orkanar har jentenavn? De e våte og ville når dei komme. Å tar me seg hus og bil når dei drar Sitér dette innlegget Link to post
M4gnus Svart 30.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Vett du koffer orkanar har jentenavn? De e våte og ville når dei komme. Å tar me seg hus og bil når dei drar Yessdå! ;) Du kan det du ! :D Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 No joke det! :) Hu kommer nokk tilbake for en andre rasering, jenter kommer alltid tilbake en gang til bare for og gjøre det værre! Som sjefen min sa, han tok kjerringa si på fersken med en annen kar 2 ganger. Men det værste var sa han, var at hu solgte huset med alt verkøtyet hans. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
M4gnus Svart 1.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2011 Det er bare og sikre båtene gutter!! Det sies det kommer en ny storm denne helgen her! :S Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 1.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2011 Mine tanker i dag går til dere med hentesveis....... Måtte værgudene være med dere! Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
M4gnus Svart 30.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2011 Lengesiden denne ''Lenken'' har vert aktiv nå.. Noen som fikk store skader etter Dagmar eller noen av de andre stormene? Skriv, legg ut bilder eller film! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.