Jump to content

Hva har Berit gjort hos deg?

M4gnus

Recommended Posts

Kommer rett fra båthavna nå, har hjulpet en båtvenn med et sammenrast stativ, det gikk så fillene føyk å presenningene flærret av, til torsdag blir det visstnok mer vind så jeg regner med endel slukøra båtfolk i havna i helgen.

Skal skaffe sprittusj å skrive opp mobilnummeret mitt på båten, kunne jo være greit å få beskjed om det er min båt som har et problem.

Vell gutter.. (og jenter) har funnet ut koffer Berit har vært så sinnsyk i det siste. Mangen av mine venner mente det var når eg var utro mot henne med Chatrine (hysj!) men fant nettopp ut att det var noe helt annet..

Gutter, vi vet dette. Når damene klikker, tar dine dyrebare eiendeler, tar med seg hus og hjem når de drar. Er narturlig for ALLE jenter og damer dette.

http://www.artige.no/bilde/18211 ... Nå skjønner vi alt! :) Måtte jo være noe? ;)

No joke det! :) Hu kommer nokk tilbake for en andre rasering, jenter kommer alltid tilbake en gang til bare for og gjøre det værre!

Som sjefen min sa, han tok kjerringa si på fersken med en annen kar 2 ganger. Men det værste var sa han, var at hu solgte huset med alt verkøtyet hans. :lol:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...