Jump to content

Hvor kjøpe våtslipepapir på minst 1600? (Osloomr. eller nett)

GlennIversen

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter butikk som selger våtslip papir med minst 1600 og gjerne helt opp til 2500 korning.

Nå har jeg sjekket alle lokale butikker som feks Bilextra, Mekonomen, Byggmakker, Jernia, Tools, Flûgger og en del andre maling og lakk butikker.

Alle har 1200 papir men ikke finere.

Så derfor spør jeg om det er noen her inne som VET hvor i Oslo, Akershus, Østfold man kan få tak i papir med korning over 1200, gjerne opp til 2500.

Tips om nettbutikker også motas med stor førjulstakk

Ha en fin dag

Om du ikke finner noe annet har jeg 2000 pair. Dette papiret er meget godt til både gelcoat,lakk og plexi,en runde med rubbing på toppen så blir flatene like strøkne som nytt(om ikke bedre).

Send meg en IM med adresse,så kan jeg sende deg noen ark Pr post.

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Jeg har nå i alle fall kjøpt 2000 hos Maritim i Stavanger, vil tro de har det i Oslo også. Ellers kan du prøve et sted de selger billakk, 2000 papir er vanlig å bruke etter lakkering for showlakkeringer. Lakken slipes helt jevn og fin, og polere3s deretter opp til en suveren glans. Lekkert.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Lier:

Jeg har bestilt til meg selv, så Mekonomen på Lierstranda får inn en pakke på 100 flak 2000 papir på fredag...

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

• 5 år senere...

God kveld

Løfter denne tråden i stede for å lage en ny.

Jeg leter etter nettbutikk som selger våtslipepapir med korning 1000 og 2000 til 150mm rondell.

Har undersøkt lokalt her på Helgeland, men de få som kan skaffe, har kun store forpakninger(50 stk ++) og det er i overkant mange til mitt bruk.

Mottar gjerne tips til nettbutikker som har overnevte produkter i mindre forpakninger.

Mvh Svein

Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI

Takk for tipset horg, men kan ikke finne våtslipepapir til rondell kun ark på den nettsiden. Mulig jeg som er dårlig å lete?

Jeanneau Merry Fisher 855, 2x Evinrude 150 E tec - Beneteau Antares 6.80, Suzuki DF115 - Askeladden 475 Freestyle, Mercury 50 EFI

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...