Jump to content

Oppsett Intelligent GSM Alarm fra Netthandelen

Astor

Recommended Posts

Kjøpte en GSM alarm på Netthandelen til å bruke i hjemmet. Foruten en sirene som jaller noe frykelig fulgte med en dørsensor og en bevegelsessenor samt to fjernkontroller.

Har satt inn sim-kort fra Telenor hvor abbonenemtet nå heter M2M. tidligere alarm. Koster 20 kroner mnd.

Har tatt vekk pinkoden ved hjelp av en telefon og er nå klar for å sette opp systemet mot min Iphone.

Har resatt systemet ved hjelp av den sorte knappen ved siden av simkortet på alarmen.

Har først lagt inn nummeret mitt: 1234#51#xxxxxxxx#, Har også forøkt å ringe opp alarmen og får da et pip som svar.

Deretter bedt om at alarmen skal på: 1234#01#

Noen som har maken alarm?

136.jpg

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Jeg kjøpte en tilsvarende alarm et par år tilbake, bruksanvisningen bærer preg av lettsindig oversettelse fra kinesisk til engrish men jeg fikk med en enkel kom i gang fra fyren jeg kjøpte den av på finn.no. Denne alarmen har aldri fungert med GSM å jeg har gitt den opp, har to fjernkontroller å noen trådløse sensorer , fjernstyrt kamera pluss denne ubrukelige enheten liggende om du skulle trenge noe mer ræl.

29112011576.jpg

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...