Astor Startet 29.November.2011 Del på Facebook Startet 29.November.2011 Kjøpte en GSM alarm på Netthandelen til å bruke i hjemmet. Foruten en sirene som jaller noe frykelig fulgte med en dørsensor og en bevegelsessenor samt to fjernkontroller. Har satt inn sim-kort fra Telenor hvor abbonenemtet nå heter M2M. tidligere alarm. Koster 20 kroner mnd. Har tatt vekk pinkoden ved hjelp av en telefon og er nå klar for å sette opp systemet mot min Iphone. Har resatt systemet ved hjelp av den sorte knappen ved siden av simkortet på alarmen. Har først lagt inn nummeret mitt: 1234#51#xxxxxxxx#, Har også forøkt å ringe opp alarmen og får da et pip som svar. Deretter bedt om at alarmen skal på: 1234#01# Noen som har maken alarm? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
free Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Jeg kjøpte en tilsvarende alarm et par år tilbake, bruksanvisningen bærer preg av lettsindig oversettelse fra kinesisk til engrish men jeg fikk med en enkel kom i gang fra fyren jeg kjøpte den av på finn.no. Denne alarmen har aldri fungert med GSM å jeg har gitt den opp, har to fjernkontroller å noen trådløse sensorer , fjernstyrt kamera pluss denne ubrukelige enheten liggende om du skulle trenge noe mer ræl. Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 (redigert) Ser mistenkelig ut som det er samme type alarmer som de har her: King Pigeon De har en nedlastnings side hvor du kan finne brukermanual (krever registering) og et PC konfigurerings program (free). Jeg fant en eldre bruksanvisning her som kanskje kan hjelpe. Redigert 29.November.2011 av Skipet 5 (see edit history) Sitér dette innlegget /per Link to post
Ulv I Svart 30.November.2011 Del på Facebook Svart 30.November.2011 free: Hvis du sender den til meg så kan jeg "fikle" litt med den og forstå hvordan den fungerer. jeg digger å sette meg inn i slike gadgets ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Astor Svart 30.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2011 Så bra Ulv1. Send meg adressen din på en IM. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ulv I Svart 30.November.2011 Del på Facebook Svart 30.November.2011 im sendt.. :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Elise Svart 3.Mars.2013 Del på Facebook Svart 3.Mars.2013 Hvordan har dette gått, har kommet over denne på nett, ligner på alarmen over. http://www.lightinthebox.com/no/auto-oppringning-gsm-traadloese-hjem-sikkerhet-alarmsystem-kits_p247803.html Sitér dette innlegget Link to post
Kasina Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Tror jeg ville lagt noen flere kroner i ett slikt produkt. Får nok det du betaler for der..... Sitér dette innlegget "Sistemann tar med flagget" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.