Jump to content

Mor og sønn stjal båt og forårsaket en omfattende redningsaksjon

SF

Recommended Posts

Politiet mener at kvinnen og hennes sønn som ble funnet på en holme utenfor Bru har stjålet båten som ble funnet drivende på havet. Søket er nå avblåst og en tredjeperson sjekket ut av saken.

Først ble en båt (Draco) observert drivende i fjorden med lanterne tent så ble en kvinne og en yngre mann funnet på en holme. De nektet kjennskap til den drivende båten og hevdet at de hadde blitt forlatt på holmen av en mann i en trebåt. Dette medførte en stor redningsaksjon for å finne førerene av Dracoen samt trebåten. Nå viser deg seg at mor og sønn hadde stjålet Dracoen og fått motorstopp.

bilde1.jpg

I steden for å legge kortene på bordet så prøver de seg med denne håpløse dekkhistorien og setter på den måte i gang en stor redningsaksjon. Hvor dum går det ann og bli , måtte de få hele regninga i fanget :smash:

redningsaksjon-0.jpg

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Og jeg som trodde jeg hadde et ganske tett forhold til moren min.. Hun pleier å nøye seg med å invitere meg på middag, eller ta en tur å besøke bestemor. Hva har jeg gjort galt? Er hun ikke tilstrekkelig glad i meg til å gjøre som andre mødre å ta meg med på slike fartsfylte lovbrudd?

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...