SF Startet 29.November.2011 Del på Facebook Startet 29.November.2011 (redigert) Politiet mener at kvinnen og hennes sønn som ble funnet på en holme utenfor Bru har stjålet båten som ble funnet drivende på havet. Søket er nå avblåst og en tredjeperson sjekket ut av saken. Først ble en båt (Draco) observert drivende i fjorden med lanterne tent så ble en kvinne og en yngre mann funnet på en holme. De nektet kjennskap til den drivende båten og hevdet at de hadde blitt forlatt på holmen av en mann i en trebåt. Dette medførte en stor redningsaksjon for å finne førerene av Dracoen samt trebåten. Nå viser deg seg at mor og sønn hadde stjålet Dracoen og fått motorstopp. I steden for å legge kortene på bordet så prøver de seg med denne håpløse dekkhistorien og setter på den måte i gang en stor redningsaksjon. Hvor dum går det ann og bli , måtte de få hele regninga i fanget Redigert 29.November.2011 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
haugi Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Jepp, var full action utforbi dørene her idag. De skulle fått betalt 2 timers bruk av Sea Kingen Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Ja, det syns jeg de skal! Å skrøne i gang en redningsaksjon er er vel straffbart, håper jeg? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 (redigert) Og jeg som trodde jeg hadde et ganske tett forhold til moren min.. Hun pleier å nøye seg med å invitere meg på middag, eller ta en tur å besøke bestemor. Hva har jeg gjort galt? Er hun ikke tilstrekkelig glad i meg til å gjøre som andre mødre å ta meg med på slike fartsfylte lovbrudd? Redigert 29.November.2011 av littmild (see edit history) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
SF Svart 29.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2011 Det blir litt for tett, spør du meg Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
free Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Ja dette hadde jeg nok ikke fått min mor med på, hun hadde ikke fått med meg heller når jeg tenker etter... Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 29.November.2011 Del på Facebook Svart 29.November.2011 Godt å høre, var bekymret et øyeblikk Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.