kjetillunde Startet 30.November.2011 Link til dette innlegget Startet 30.November.2011 Noen som har erfaringer med denne bølgepumpen? Fungerer den greit for en åpen båt ved sjøen? Eller er en slik fortøyningspumpe bedre? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Jeg hadde en bølgepumpe i en båt i ferskvann i mange år, og der var den i alle fall helt suveren! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
haugi Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Hadde bølgepumpe i snekka jeg hadde for lenge siden, virket over all forventning. Løp og kjøp Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Bølgepumpa funker bra, avhengig av hvor plassen din ligger. I slikt vær det har vært i det siste funker den sikkert veldig bra.. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
fiskebat Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 De fungerer meget bra men når de slutter å virke så har det hent her minst 3 ganger at di har fortsatt å virke men da som hevert og fylt båtene med vann så det er viktig å kontrolere tilbakeslagsventilen med jevne mellomrom så det ikke ligger noe skitt i den. Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Fortøyningspumpe virker tilsynelatende ikke. I min havn har tre-fire joller montert fortøyningspumpe, og jeg synes støtt de er halvfulle av vann. Og det er ikke mangel på bølger i havna. Gammeldags bølgepumpe fungerer utmerket dersom den monteres riktig. Fester du den på en stang litt ut fra båtsiden, slik at bevegelsene i den "forstørres", virker den med bare marginal bølgekraft. Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Henger meg med på å anbefale bølgepumpe,god erfaring med den. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 1.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2011 Fester du den på en stang litt ut fra båtsiden, slik at bevegelsene i den "forstørres", virker den med bare marginal bølgekraft. Glemte å nevne dette selv, hadde selv min(gikk istykker og har ikke kjøpt ny) på en stang, det gir veldig god effekt. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
SRA Svart 1.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2011 Bølgepumpe virker, aner ikke med den andre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.