Union Startet 30.November.2011 Link til dette innlegget Startet 30.November.2011 Dette har vi ikke sett før i Norge tror jeg. Sjekk på Seilas.no og på båtliv. Dette kan bli gøy å følge med på Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Et medlem her på forumet gjorde det samme tidligere i år Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Litt spennende om de har en minstepris? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 (redigert) Litt spennende om de har en minstepris? Helt sikkert. De kommer nok å sponse litt som et markedstunt, men de gi vel ikke bort båten til halvpris. Link til artikkel i seilas. Redigert 30.November.2011 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Mouche Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Har lest artikkelen, men står intet om minstepris der kun; Hvor langt ned prisen går, er det kjøperne som bestemmer. Og det kan jo bety en krone i teorien. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Tja, alt som næringslivsrepresentanter sier og alt som skrives i aviser er alltid helt rett, ikke sant? Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Sydvesten Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 (redigert) Minstepris er det selvsagt, Normar kan jo selv gå inn å kjøpe båtene når smertegrensen er nær... Kan en by på nettet da mon tro?, kan jo sette seg en pris og se om den faller sålangt.. Ser en kan det, siden en må registrere seg på nett først Redigert 30.November.2011 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Nonsense Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Nå vet ikke jeg hvor realistisk utropsprisen var, men har passert 20% i rabatt nå. http://www.normar.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Vet noen om det ble salg? Sist jeg såg var Oceanis 34 ned på 795000, som er jo en bra pris. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Tombåt Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 Er det noen som har peiling på hvor billig båtene ble i helgen? :flag_bp: Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 En time før auksjonslutt var Oceanis 34 ned i 795000, og om jeg husker riktig låg motorbåten rett over millionen. Men det kan være feil. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Enzo Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 Mener jeg så seilbåten nede i 765 men er ikke sikker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.