Sjeldenutpå Startet 1.Desember.2011 Del på Facebook Startet 1.Desember.2011 Impregneringsspray kan vel bare brukes når det er tørt. Nå ser det ut som om det aldri skal bli tørt... og vinterkalesjen lekker inn ved to sømmer, men det ser også ut som det trekker inn oppå ac rundt ved rekka på innsiden. Noe tips? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
M/S Bastard Svart 1.Desember.2011 Del på Facebook Svart 1.Desember.2011 (redigert) Det finnes impregnering som kan brukes på våt kalesje, men husker ikke i farta hva den heter. Skal se om jeg finner den jeg brukte Det står jo på flaska, om den kan brukess på våt kalesje eller ikke Se innlegg 43 i denne tråden Riktgnok ikke den jeg brukte, men det finnes jo en hel del av impregnering Redigert 1.Desember.2011 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
windy26 Svart 3.Desember.2011 Del på Facebook Svart 3.Desember.2011 Hei Sæbø , tror nok kalesja di er utgått , men som vinter kalesje er den vel ok ,manskow i moss har en fin inpregnering som er bra, prøv denne ,du bruker vel pressening over båten også??! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2011 Bruker ikkje pressenning nei. Men eg har lurt på å prøve å forme til en. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Desember.2011 Del på Facebook Svart 4.Desember.2011 Jeg brukte presenning over min kalesje i to år, ikke sikker på om jeg var så lur. det ble gnagd hull i kalesja pga blafring i vinden. Så ny kalesje måtte til. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.