Aqua-star Startet 1.Desember.2011 Del på Facebook Startet 1.Desember.2011 Jeg er ved at skifte motor Er der nogen der har en ide om hvor man kan købe en god tør lyddæmper med 3" ind ud. Mvh Aqua - Star. Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 Hei Aquastar og velkommen til forumet Er det lyddemper for tørr eksos du jakter på? Uansett tørr eller våt eksos, hvilken plass har du tilgjengelig? Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 2.Desember.2011 Del på Facebook Svart 2.Desember.2011 (redigert) Vibratec har godt utvalg, godt lager og god service. Her snakker jeg av egen erfaring Vangbo har både lyddempere og tilbehør. Redigert 2.Desember.2011 av Regina III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 3.Desember.2011 Del på Facebook Svart 3.Desember.2011 jeg har 2 stk salisbury for salg, kun kjørt i benk... http://www.progressing.no/eksos/sa.pdf kan få kjøpt billigt...mhva slags motor og hvilke hp er det på den... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.