semisabbh Startet 1.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2011 hei jeg har kjøpt en båt. men er usiker på om det er en hydrolit. den ca 23" og har nedfelt laterne på deket forand, og under båten er det laget en slags katamaran båt, men den har ganske v bund foran, hehe. (merklige greier, ) katamarn bunden er ca 3 til 4 lang, noen som vet om dette kan vere en hydrolift, ? ,utifra det jeg har beskrevet, bilder kommer snart. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 1.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2011 Tjaa... Velkommen til forumet Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 Hmm, Bilder må nok til her!! Høres vel ikke ut som Hydrolift, vet Skarpnes hadde en sånn løsning på et skrog engang! Skarpnes 25 Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
esso Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 det kan vera ein Trifoil , men det er noken hydrolifter som har v bau :) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 2.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2011 høres ikke ut som noen hydrolifter jeg vet om men til gjengjeld er jeg ganske sikker på at det er skarpnes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.