Trophy Startet 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2011 Skal montere noen instrumenter til styreposisjon nede ved siden av kartplotter som er montert i taket. Tenkte at en liten kasse/boks i f.eks plast på størrelse ca 20/25 cm x 20 x 15 (dybde) med lokk som enkelt kan tas av og på. Skal ha turtellere og motortemp pluss motoralarm. Noen som har tips om hvor man kan få tak i noe sånt ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Vidarfre Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 Jeg er også på jakt etter tilsv, skal felle inn radar og plotter, ser for meg oppå dashbordet skrått vinklet oppover ca 50 ganger 30 cm, 10 cm høy i bakkant. Har lett på nett men tror sånt blir produsert kun for båtbyggere Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Lars H. Svart 3.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2011 ELFA har godt utvalg i bokser i både plast og metall. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Trophy Svart 4.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 (redigert) Takker, fant noe på elektroskandia også "fordelingsskap Spelsberg" side 12 http://www.elektroskandia.no/pdf/web-hovedkatalog_2011_Ch_17.pdf Redigert 4.Desember.2011 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.