-Balder- Startet 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2011 Tenkte jeg skulle justere ventiler i servicen i år . men i instruksjons boka jeg har for kamd43 står det ikke noe om fremgangs måte ,eller hva åpningen skal være. er det noen her som har greie på dette tro ? og kan utdypelitt og gjerne en link til en manual for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Verkstedhåndboka til denne motoren ligger i dokumentarkivet. Der finner du det du trenger. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Sydvesten Svart 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Her finner det du trenger om denne motoren Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
-Balder- Svart 4.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2011 Takker og bukker Da skal det bli litt skruing en av dagene :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.