knut_m Startet 4.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2011 Har en 84 mod VP 2002 18 hk som i utgangspunktet var levert som sjøvannskjølt, i 1987 ble det montert et system fra Marex for ferskvannskjøling. Da jeg ikke har kjennskap til hvordan motoren er behandlet(Har nettopp kjøpt den) og ikke har tid nå å ta den ut for overhaling kunne jeg tenkt meg å fått kjørt en runde med systemrens på motoren for sikkerhets skyld. Noen som har gjort dette og kan forklare meg hvordan dette gjøres ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Ikke Marex ferskvannskjøling - Martec. Bare i fall du skulle trenge deler en gang Sitér dette innlegget Link to post
knut_m Svart 5.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Det stemmer,Martec self. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.