Norfront Startet 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2011 (redigert) Nå er det bare ca 4 måneder igjen til båtsesongen starter, og det er på tide å planlegge gjøremål og utflukter! Mitt hovedprosjekt på båten er baugpropell, men det seg dessverre ut til å bli noe for dyrt. Hva er ditt båtprosjekt? Redigert 5.Desember.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Har mere enn nok med årsavsluttning og julestresset foreløpig :sweat: Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Kaskazi Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Hvva som kommer ombord av utstyr avhenger av hvor raus Nissen er! Ønskelista er laang Sitér dette innlegget Link to post
Norfront Svart 5.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Hvva som kommer ombord av utstyr avhenger av hvor raus Nissen er! Ønskelista er laang Kanskje Nissen kommer med båt i år? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Nærmer seg båtsessong?? gubba noa... Kom innomdørs for 15 minutter siden etter på ha kjempet med det nyinnkjøpte alu bakkestativet og stor presenning i kuling, snø, regn og haggel. Falt 15 cm tung, våt snø i natt. Nå er burkaen på plass. Kalesjen henger til tørk og jeg kjenner neggelbiten begynner å gi seg. Tror det tar et par dager før jeg vil tenke på sessongstart :) Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Det er mulig nissen kommer på brett: Hvis han har tid? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Toscana; hvorfor har du avbildet presangen min her!!! :lol: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Marwin Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Ønske mæ LITT mindre arbeidsom pressang! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Kaskazi Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Toscana; hvorfor har du avbildet presangen min her!!! :lol: Når sønnene mine var en del mindre enn de er nå måtte jeg lette på forventningstrykket ved å dele ut en og annen presang før julaften. det er av samme grunn til at jeg avbilder presangen din her Faxen Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Planene er forsåvidt klare. Ingen store ting som skal gjøres. Begynner vel å pusle litt med båten i mars måned kan jeg se for meg. Ikke det, båten står inne trygt og tørt så slik sett spiller det ingen rolle når en starter. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 begynte på vårpussen i oktober så gleder meg til nyoppusset båt og en laaaang båtsessong Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 begynte på vårpussen i oktober så gleder meg til nyoppusset båt og en laaaang båtsessong Ventetiden blir ofte kortere hvis man har en deadline å jobbe etter, tiden flyr når man har lite av den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.