jake Startet 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2011 Er det noen som vet høyde på en Baltic? Fra nederst på kjølen til toppen av vindskjermen. Lurer på innelagring. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 5.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2011 Jeg har en Scand Baltic HT 2004. Iflg Nye Scand Boats på Fevik er min 348 cm til toppen av hardtoppen. I tillegg kommer targabøyle med radar osv. Jeg tenkte også på innelagring, men ligger nå i boblehavn (kan da også bruke den så lenge ikke isen har lagt seg). Grunnen var transportutgiftene til opplagshallen. Lastebilsjåføren sa at det måtte brukes lav svanehenger på min båt, da ble det dobbling i fraktprisen. Brutto høyde på vei er 450 cm. Nye Scand Boats opplyste også at de bruker lave svanehengere på frakt av sine Baltic'er. Men i og med at du har kalesjebåt, så er vel den noen cm lavere til toppen av vindskjermen, så mulig det går med lastebiltransport. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.