:båt1 Startet 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2011 (redigert) Har akkurat bestilt meg en ny Garmin 421 plotter er det noen som har tips til montering/innfelling i min scand 25 classic Redigert 6.Desember.2011 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 Kjøpte en garmin 521 for 2 år siden å da kjøpte jeg sammtidig en innfellingsbrakett. Regner med det er å få kjøpt til 421 også Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
thomas73 Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 Har akkurat bestilt meg en ny Garmin 421 plotter er det noen som har tips til montering/innfelling i min scand 25 classic Se på http://seasea.no/Article.aspx?ArticleNo=14120 Og se på flushmonteringskit. Fin pris Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2011 Hvis du kommer til å bruke båten/plotteren i mørke så må du iallefall unngå den mest alminnelige tabben; nemlig å montere plotteren "midt i fleisen", da klarer du nemlig aldri å få ordentlig nattsyn Mitt tips er å montere plotteren litt til siden for der hvor du vanligvis sitter/står når du styrer og holder utkikk. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.