tom brest Startet 6.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2011 Er det noen som vet hvordan en monterer en hardtop på scand 29baltic 86mod og vilken tetningslist man må bruke Sitér dette innlegget Link to post
tom brest Svart 14.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Hei jeg har kjøpt en hardtop så lurer jeg på om det er noen som vet hvordan vi skal feste den. å vilken tettnings list som skal brukesKommentar fra moderator: Slått sammen 2 like emner. Om man ikke får svar så post en etterlysning i samme tråd, ikke start en ny. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Hei Uten at jeg kjenner eksakt til Scand hardtoppen, så må du bytte ut plastlisten på toppen av vindskjermen med ei vinkellist i alu. Denne er vel forborret slik at hardtopp skrues fast. Slik var det i sin tid på min Skarpnes 30 bygg. Tetnigsmiddel: gummilist, sikaflex, Tec7 osv. Golar metall i Tvedestrand hadde delene til min vindskjerm. Spør Scand da vel! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.