Jump to content

Noen med erfaring m TRT motorservice Grimstad

sofa

Recommended Posts

Da er det slutt for TRT (ihvertfall inntil videre).

7 februar ble det åpnet konkurs i firmaet.

Dette er jo egentlig et gledens budskap, for da blir i hvert fall ikke flere narret av dem.

Jeg har ikke fått ut noe av mitt krav, og det kommer jeg neppe til å gjøre heller.

Kunne meldt inn et krav i boet, men regner med jeg blir nedprioritert i forhold til større kreditorer.

Han hadde ifølge 2012-regnskapet en leverandørgjeld på over 100.000, og disse kommer nok i første rekke.

100.000,- er for så vidt ikke så mye for et firma, men det har sikkert steget, og når den samlede summen eiendeler i firmaet var under halvparten av dette, er det nok bare å droppe hele kravet :sad:

• 3 uker senere...
  • 6 år senere...

Noen som vet hvilke firmanavn han opererer under nå? Ser han akkurat har oppløst et selskap som het "Runguns motorservice AS". Der hadde han en partner som senere har startet GLA AS, men jeg klarer ikke å finne noe om de.

Greit å ha litt oversikt for å unngå å gå på en smell.

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...