Monaco 27 Fly Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 Da er det slutt for TRT (ihvertfall inntil videre). 7 februar ble det åpnet konkurs i firmaet. Dette er jo egentlig et gledens budskap, for da blir i hvert fall ikke flere narret av dem. Jeg har ikke fått ut noe av mitt krav, og det kommer jeg neppe til å gjøre heller. Kunne meldt inn et krav i boet, men regner med jeg blir nedprioritert i forhold til større kreditorer. Han hadde ifølge 2012-regnskapet en leverandørgjeld på over 100.000, og disse kommer nok i første rekke. 100.000,- er for så vidt ikke så mye for et firma, men det har sikkert steget, og når den samlede summen eiendeler i firmaet var under halvparten av dette, er det nok bare å droppe hele kravet Sitér dette innlegget Link to post
Våtbåt Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 (redigert) En stor seier for båtfolket - ett stort økonomisk tap for deg Monaco! Trist, føler med deg! Redigert 7.Mars.2014 av SelQueen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Synd at båtfolk må plages av slike useriøse aktører. Hvordan gikk det med din sak, SelQueen? Har du fått motoren til å fungere skikkelig nå? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Våtbåt Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Hei Index, ja nå går min godt og maler som en katt. Det har kostet skjorta - så i år har jeg fortalt familien at det ikke blir ferie i Nice, men 2 uker på Bastøya :) Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Er det du som er Queen of Bastøy da eller? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Godt å høre, SelQueen! Nice er oppskrytt, vi bor jo allerede i verdens beste land . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Våtbåt Svart 7.Mars.2014 Del på Facebook Svart 7.Mars.2014 Hehehe! Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Lurte på om TRT og Rune som averterer motorer på Finn.no er samme firma? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Annen adresse vertfall. TRT holder til på Bergemoen. Dette er en annen adresse på finn..... Sitér dette innlegget Link to post
emmis Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 (redigert) Bare lurte, forbinder navnet Rune og Grimstad med TRT men det er kanskje feil. Redigert 10.Mars.2014 av emmis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Men det er samme bilder på den annonsen som det var under TRT før..... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 annonse her under Rune og samme plass som de var før- http://www.finn.no/finn/torget/bod/798263008 Kommentar fra moderator: Noen innlegg med kommentarer rundt Rune/TRT er slettet da det ikke er fremkommet opplysninger som med sikkerhet viser noe klanderverdig ifm annonsene Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfjes Svart 1.April.2020 Del på Facebook Svart 1.April.2020 Noen som vet hvilke firmanavn han opererer under nå? Ser han akkurat har oppløst et selskap som het "Runguns motorservice AS". Der hadde han en partner som senere har startet GLA AS, men jeg klarer ikke å finne noe om de. Greit å ha litt oversikt for å unngå å gå på en smell. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfjes Svart 1.August.2023 Del på Facebook Svart 1.August.2023 Pass opp, vår gode venn skal selge motor igjen... https://www.finn.no/boat/motor/ad.html?finnkode=308273220&showContactInfo=true Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 1.August.2023 Del på Facebook Svart 1.August.2023 Må si jeg ikke skjønte "bæret" av historien til denne motoren. Men det ga mening att han måtte ha din gamle ut slitte motor i innbytte slik att han kan overmale den og selge den som overhalt for å holde det hele i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 2.August.2023 Del på Facebook Svart 2.August.2023 Er enkelte på finn.no som selger overhalte motorer. Baserer seg på innbytte der tilsvarende defekt motor leveres inn. Denne blir overhalt og solgt til neste kunde. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.