Jump to content

Erfaring med dobbeltfakturering fra Båtmagasinet?


nordan family 27

Recommended Posts

I oktober fikk jeg både efaktura og papirfaktura fra Båtmagasinet for kommende peride. Jeg betalte efakturaen, og trodde dette var greit. Ofte får man jo begge deler akkurat i oppstartsfasen.

 

Men så fikk jeg purring på at jeg ikke hadde betalt papirfakturaen, selvom jeg betalte efakturaen. Begge regningene var på 375 kroner for 6 utgaver. Så jeg tok kontakt med dem. Resultat: stoppbekreftelse på abbonnementet.

 

Er det andre med samme erfaring? Finner det litt unødvendig at jeg må ta kontakt mange ganger på dette - og at svaret uten videre er stopping av abbonnementet. Jeg har jo betalt!!!

Link to post

Men så fikk jeg purring på at jeg ikke hadde betalt papirfakturaen, selvom jeg betalte efakturaen. Begge regningene var på 375 kroner for 6 utgaver. Så jeg tok kontakt med dem. Resultat: stoppbekreftelse på abbonnementet.

 

og at svaret uten videre er stopping av abbonnementet. Jeg har jo betalt!!!

 

Mener du at du har betalt og har kvittering men de nekter å sende deg bladene du har betalt for bare fordi de driter seg ut med å kreve betaling 2 ganger ?

Link to post

Den eposten med forklaring er sendt for lenge siden. Og ny epost er sendt etter stengingen fra deres side. Såmjeg har vel tatt meg bryet med å skriflig redegjøre for feilen to ganger, faktisk til samme epostadresse somsendte meg orienteringen om at de stoppet abonnementet, men lenge før den epostadressen sendte stengingsvarselet.

 

Får vente en ukes tid til å se om jeg får en oppdatert tilbakemelding, så får jeg heller kreve penger igjen om jeg ikke får bladene mine.

Redigert av nordan family 27 (see edit history)
Link to post
  • 2 uker senere...

Som nevnt over hadde jeg skrevet eposter før jeg bragte min irritasjon frem her. Jeg har kun fått svar på en epost, der de bekrefter stoppingen de selv har iverksatt. Øvrige eposter er ikke besvart.

 

Jeg har gjort tre forsøk på å kontakte kundeservice, fordelt over flere uker. Etter lang kø gav jeg opp de to første gangene, men tidligere denne uken bestemte jeg meg for å holde ut telefonkøen. Men etter en time og femti minutter i Telefonkø hadde jeg rett og slett ikke tid til å sitte lengre i kø.

 

Det er min vurdering at dette et samlet servicenivå under hva jeg forventer av en hvilken som helst leverandør. Jeg har jo ikke noe annet alternativ her en å akseptere at jeg er oppsagt selvom jeg har betalt. Jeg får fremsette skriftlig krav om tilbakebetaling og begynne å abbonnere på et annet båtblad. Tror det blir MBY, som jeg leser en del allerede.

 

Håper Båtmagasinet får en bedre start på det nye året, og får orden i systeme sine så de ikke mister interesserte abbonenter helt unødvendig.

:santcheer1:

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...