nordan family 27 Startet 8.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2011 I oktober fikk jeg både efaktura og papirfaktura fra Båtmagasinet for kommende peride. Jeg betalte efakturaen, og trodde dette var greit. Ofte får man jo begge deler akkurat i oppstartsfasen. Men så fikk jeg purring på at jeg ikke hadde betalt papirfakturaen, selvom jeg betalte efakturaen. Begge regningene var på 375 kroner for 6 utgaver. Så jeg tok kontakt med dem. Resultat: stoppbekreftelse på abbonnementet. Er det andre med samme erfaring? Finner det litt unødvendig at jeg må ta kontakt mange ganger på dette - og at svaret uten videre er stopping av abbonnementet. Jeg har jo betalt!!! Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2011 Jeg har en litt annen erfaring med båtmagasinet,jeg får 2 til 3 blader pr gang?.....(tuller ikke) Men kun en faktura. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 9.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2011 Da er det trådstarter som skal betale for dine Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 10.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2011 Men så fikk jeg purring på at jeg ikke hadde betalt papirfakturaen, selvom jeg betalte efakturaen. Begge regningene var på 375 kroner for 6 utgaver. Så jeg tok kontakt med dem. Resultat: stoppbekreftelse på abbonnementet. og at svaret uten videre er stopping av abbonnementet. Jeg har jo betalt!!! Mener du at du har betalt og har kvittering men de nekter å sende deg bladene du har betalt for bare fordi de driter seg ut med å kreve betaling 2 ganger ? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 10.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2011 Sikkert bare en registreringsfeil i systemet deres. Koster veldig lite å sende dem en epost å forklare situasjonen. Tror det er en bedre løsning enn å forklare det her. Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 10.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2011 Så så Bliss X. Skal vi ikke kose oss med missnøyen og krisemaksimere her også da? Det foregår jo i hele samfunnet. Ironisk Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Andre' Svart 10.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2011 Hvis litt fakturerings-rot er det man må klage på, betyr det forhåpentligvis at man ikke har noe annet å klage på. Og DET er jo helt supert:-) Good for you! Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2011 (redigert) Den eposten med forklaring er sendt for lenge siden. Og ny epost er sendt etter stengingen fra deres side. Såmjeg har vel tatt meg bryet med å skriflig redegjøre for feilen to ganger, faktisk til samme epostadresse somsendte meg orienteringen om at de stoppet abonnementet, men lenge før den epostadressen sendte stengingsvarselet. Får vente en ukes tid til å se om jeg får en oppdatert tilbakemelding, så får jeg heller kreve penger igjen om jeg ikke får bladene mine. Redigert 10.Desember.2011 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 24.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Som nevnt over hadde jeg skrevet eposter før jeg bragte min irritasjon frem her. Jeg har kun fått svar på en epost, der de bekrefter stoppingen de selv har iverksatt. Øvrige eposter er ikke besvart. Jeg har gjort tre forsøk på å kontakte kundeservice, fordelt over flere uker. Etter lang kø gav jeg opp de to første gangene, men tidligere denne uken bestemte jeg meg for å holde ut telefonkøen. Men etter en time og femti minutter i Telefonkø hadde jeg rett og slett ikke tid til å sitte lengre i kø. Det er min vurdering at dette et samlet servicenivå under hva jeg forventer av en hvilken som helst leverandør. Jeg har jo ikke noe annet alternativ her en å akseptere at jeg er oppsagt selvom jeg har betalt. Jeg får fremsette skriftlig krav om tilbakebetaling og begynne å abbonnere på et annet båtblad. Tror det blir MBY, som jeg leser en del allerede. Håper Båtmagasinet får en bedre start på det nye året, og får orden i systeme sine så de ikke mister interesserte abbonenter helt unødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.