is_620 Startet 9.Desember.2011 Del på Facebook Startet 9.Desember.2011 ta en titt på http://panbo.com eller gjør et Google søk og se hva disse er i stand til å vise ? Har i høst vært undersøkt på sykehus med avansert medisinsk utstyr, vi har mye fancy saker på jobb og man kan jo bare spekulere hva forsvars industrien besitter av teknologi, osv , osv Basert på dette har jeg ventet på at båt elektronikken skulle gjøre et hopp fremover, og det jeg ser av HDS gen2 synes jeg ligner veldig. (på et hopp fremover) blir moro og se hva andre synes , er norske dybdemålinger gode nok og hva kommer det til å koste i Norge ?? Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 En Lowrance eller Simrad enhet med Structurescan-modul er helt knall, men jeg ble skuffet over denne nye lanseringen av GEN2 HDS til Lowrance. Hvertfall på bakgrunn av det jeg finner av info og eksempler på nettet. Mer internminne og mye raskere prosessor er flott det, og kanskje nødvendig om du kjører flere enn to krevende funksjoner samtidig. Structuremap-funksjonen er også sikkert velkommen for de som har kjøpt structurescan-modulen LSS-1, men jeg synes dette er litt tynt for å lansere en helt ny enhet. Håper hvertfall at prisen ikke blir så mye stivere enn GEN1 HDS. Jeg kunne ønsket meg bedre oppløsning på skjermene og integrert structurescan/downscan maskinvare i disse nye GEN2-HDS-enhetene. Med mer minne og prosessorkraft bør det forhåpentligvis være duket for heftige software-oppdateringer de kommende åra for HDS GEN2 enhetene. Innføring av nye funksjoner og forbedringer kommer nok, noe jeg synes Lowrance har vært flinke til med HDS. Jeg er veldig fornøyd med min HDS og imponert over Structurescan, men kommer neppe til å oppgradere til GEN2 med det første. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
JensKH Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Er det noen som har noe informasjon/spekulasjon om når det blir mulig å få tak i Lowrance HDS gen 2 i Norge eller Europa? Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 17.Desember.2011 Del på Facebook Svart 17.Desember.2011 Se mer info her: http://www.pronav.no/gendocs/hds_gen2.pdf Levering begynner i februar 2012, prisene skal være som for gen1. Trulte37: Denne blir jo heller ikke lansert som "en helt ny enhet" men en oppgradering av den gamle, derfor gen2 eller MK2 om man vil. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 6.Januar.2012 Del på Facebook Svart 6.Januar.2012 Kommer en softwareoppgradering for Simrad NSS og NSE slik at disse også vil støtte StructureMap. HDS Gen2 er nok bare en mellomspill før det kommer nye modeler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.