Vidarfre Startet 11.Desember.2011 Del på Facebook Startet 11.Desember.2011 Jeg holder på å montere raymarine spx 10 og drivenheten passer best å montere i motorrom på akterspeilet. Det ser ut som den er ment å monteres på horisontalt underlag men da må jeg lage en brakett som jeg skrur fast på veggen og settet pumpa oppå, hadde vært praktisk å montere den rett på akterspeilet men da peker pumpedelen oppover, noen som vet om det går? problematikk med luft i systemet da kanskje.. Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
liberty Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 (redigert) Det går greit og montere den på akterspeilet og pumpedelen skal peke opp over Redigert 11.Desember.2011 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 11.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 Så bare for meg muligheten for luft i pumpa, men når systemet er luftet og kjørt en stund er vel systemet væskefyllt og "tett" Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
liberty Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 (redigert) Montering Raymarine pumpe Redigert 11.Desember.2011 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 11.Desember.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 Utrolig greit med dette forumet..takk liberty Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
taunus Svart 11.Desember.2011 Del på Facebook Svart 11.Desember.2011 En grunn til å ikke ha elektriske deler nederst er lekksjer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.