sveno Startet 28.Desember.2004 Del på Facebook Startet 28.Desember.2004 Hei Nokon her på forumet som veit kor ein for kjøpt torskegarn til fornuftig pris? (lokal polsk nærbutikk skal ha 670.- pr stk) Ønsker tips om butikker i Bergensområdet eller web butikker. Mvh Sveno Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 28.Desember.2004 Del på Facebook Svart 28.Desember.2004 Hei Nokon her på forumet som veit kor ein for kjøpt torskegarn til fornuftig pris? (lokal polsk nærbutikk skal ha 670.- pr stk) Ønsker tips om butikker i Bergensområdet eller web butikker. Mvh Sveno upptäckte att ' Hovleverantören ' säljer garn (hur kvaliten er vet jag ikke) men priset er 199 kr sök på fisk http://www.biltema.no/index.asp Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
mavi Svart 28.Desember.2004 Del på Facebook Svart 28.Desember.2004 Vet ikke om jeg ville anbefalt de garnene. De er forholdsvis finmaskede (60mm halvmasker) og ikke spesielt lange eller høye. Du vil nok få endel små fisk fra 1,5kg og nedover. Jeg bruker sjøl garn med 70mm halvmasker og større til torsk. Mine garn er gjerne nærmer 100m lange og 2,5-3m høye. Garn med 50-60mm masker egner seg godt som lyregarn. En annen fordel med å bruke garn med litt store masker er at det er mye lettere å få fisk en ikke skal bruke tilbake til sjøen i livet. Det vil nok mest sannsynlig lønne seg og handle garn i Danmark dersom du har anledning. Skal du ha flere garn vil det nok uansett lønne seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.