Kaptein_Kaos Startet 13.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Desember.2011 Heisann ! Konemor skal prøve seg på å sy nye trekk til å dekke til styreposisjon og seter på flybridge, og jeg leter etter en plass jeg kan få kjøpt hvitt presenning\kapell stoff i metervare i nærheten.. er det noen som har gode tips ? Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 13.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2011 Prøv Stavanger Markise på Mariero Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 14.Desember.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Prøv Stavanger Markise på Mariero Er det "vanlig" markise stoff de har, eller har de og av typen som er plast/gummibelagt, da det er dette jeg er på jakt etter ? Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 Kan jo prøve på FK-butikken.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 14.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26115303 mange farger å velge mellom, ligger vel ikke i nærheten av deg men. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.