Jump to content

Mistenker gåent startrele..Hvordan går jeg frem?

beauty of aqua

Recommended Posts

Hei.

I forbindelse med vinterkonservering av motor,så måtte naturligvis hærligheten startes opp.

Slår på strømmen til motoren,vrir om nøkkelen og trykker på startknappen,men neida...ikke et lite klikk en gang :headbang:

Så da lurer jeg på hvordan jeg går fram for og teste om releet er i orden? Vet at det er mulig og måle seg frem med et multimeter,men er usikker på følgende ved bruk av et slikt avansert verktøy:

- hva skal det stå innstilt på?

-hvor skal den røde og svarte pinnen?

-hvilke verdier er riktig,og hvilke er ikke det?

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Hei.

I forbindelse med vinterkonservering av motor,så måtte naturligvis hærligheten startes opp.

Slår på strømmen til motoren,vrir om nøkkelen og trykker på startknappen,men neida...ikke et lite klikk en gang :headbang:

.......

Har du testet om startknappen er ok?? Har akkurat hatt ett liknende problem. Helt dødt når jeg trykket på startknappen ( original Yanmar startknapp ). En liten dusj med Oxide clean - http://www.biltema.no/no/Sok/?quicksearchquery=36-523 - gjorde susen og alt fungerer nå som før.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...