Allan E Startet 15.Desember.2011 Del på Facebook Startet 15.Desember.2011 Fine linjer men uvant med så mye vinduer i skroget Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Desember.2011 Del på Facebook Svart 15.Desember.2011 Så fin ut denne Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 15.Desember.2011 Del på Facebook Svart 15.Desember.2011 (redigert) Flott å se noen satses i ett trått marked der de dårlige fabrikantene bukker under en etter en... Fikk nesten lyst på motorbåt igjen.. Denne 40 foteren har etter mitt syn finere linjer en 46 foteren med flybridge. 46 foter Redigert 15.Desember.2011 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Tom Rør Svart 15.Desember.2011 Del på Facebook Svart 15.Desember.2011 Den kunne jeg levd med. Likte linjene! Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 15.Desember.2011 Del på Facebook Svart 15.Desember.2011 Linjene er fine, men flybridgen ( på bildene til Sydvesten)var ikke noe særlig synes jeg. Styreposisjonen er trukket for langt tilbake og utnyttelsen av plassen var alt for dårlig grunnet det store "dashboardet". Grunnen til at dashboardet er slik er vel at styreposisjonen inne er hevet. Sitér dette innlegget /per Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Desember.2011 Del på Facebook Svart 15.Desember.2011 Det er vel igrunn vindskjermen oppe som er trekt fremover hvis man sammenligner med andre båter i denne størrelsen. Vil tro dette har sammenheng med luken. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Og hvis bare badeplattformen kunne kommet et hakk nedover, slik at man slapp å stupe fra 3-meteren (de er noe høythengende, de på Sport og HT serien), hadde det også sett bedre ut bak ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Puffen Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Plassutnyttelse og funksjonalitet har ikke stått i fremste rekke. Her er det deignet som teller Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Plassutnyttelse og funksjonalitet har ikke stått i fremste rekke. Håper ikke du trur det er en båt med dårlig plass? Tipper det er plass nokk i den assa:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Per Harald Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Og tar jeg ikke feil så kan man velge mellom "fotbad" og "tremeteren" på Bavaria. Antagelig nedsenkbar. Gleder meg til neste messe allerede eller tur til Leangbukta. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Puffen Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Håper ikke du trur det er en båt med dårlig plass? Tipper det er plass nokk i den assa:) Synes måten bakdekket er unyttet på virker trangt til å være en 40 foter. Hvorfo den kjempestore kontruksjonen av en sittebenk ? Også virker badeplattformen vanskelig å entre når en ligger longside. Men, men jeg kommer uansett ikke til å kjøpe en slik. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 Også virker badeplattformen vanskelig å entre når en ligger longside. Men, men jeg kommer uansett ikke til å kjøpe en slik. Design virker viktigere enn brukervennlighet og flybridgen med det digre dashborden....så et svart felt der på barbord siden, kanskje en inngang til en loftslugar :giggle: ellers var den ganske fin å se på Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sjøga Svart 16.Desember.2011 Del på Facebook Svart 16.Desember.2011 når kommer de fly båtene med heve/senke vegg akter på uteplassen bak tru?? det hadde vært genialt. det svarte felte i dashbordet er vel til trappa ned i styrhuset. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Desember.2011 Del på Facebook Svart 17.Desember.2011 Denne 40 foteren er vel neppe så ferdig at den vises i Düsseldorf i slutten av januar... Den nye 46 Vision som etter mitt synes ser rett så bra ut skal vises der Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ida Marie III Svart 17.Desember.2011 Del på Facebook Svart 17.Desember.2011 Blir spennende å høre prisen på denne flybridge båten fra Bavaria... Som regel mye båt for pengene fra den produsenten... Egentlig rart de ikke har forsøkt seg på det markedet før... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 17.Desember.2011 Del på Facebook Svart 17.Desember.2011 Tipper den prises rett under 3mill, ferdig ribbet.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Trophy Svart 17.Desember.2011 Del på Facebook Svart 17.Desember.2011 det svarte felte i dashbordet er vel til trappa ned i styrhuset. I en Sunseeker 64 funker det, men i en 40 foter...blir spennende å se Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 For meg ser det ut til at man må gjennom denne luken for å komme til flybridge. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Det jeg likte best ekstriørmessig var gode dollbord og et fordekk som ikke runder av slik at man må ballansere på et glatt underlag, spesiellt vinterstid. Spesiellt Viksund har laget en båt for ballansekunstnere. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mats-gh11 Svart 18.Desember.2011 Del på Facebook Svart 18.Desember.2011 Hvordan tror dere denne vil oppføre seg i sjøen? Er vel ganske rund/flat bunn for å gi mye løft kombinert med at flybridgen gir mye vindfang og et høyt tyngdepunkt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.