Diddn Startet 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2011 (redigert) Som emnetittelen sier så har jeg en Evinrude 6hk 1980 mod et eller annet som ikke vil starte. Den får rikelig med bensin og har gnist. Vil ikke tenne, ikke antydning til liv. Noen som vet hva dette kan være / gode tips? Takker så mye for svar på forhånd. Mvh Diddn Redigert 17.Desember.2011 av Diddn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
brass Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Var borti et lignende tilfelle. Problemet var sprengt toppakning. Løste dette med å skifte pakning og slipt toppen plan da denne hadde blitt krummet Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 17.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2011 Har ein sånn eg og, men min vil ikkje gå på fullt turtall under belastning. Ska du kjøpa min eller omvendt Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Skrotnisse Svart 18.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2011 Mål kompresjonen da vel. Høres ut som denne kan være for lav.... Sitér dette innlegget Link to post
argghhh Svart 18.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2011 Hvis komp er grei og den får bensin ville jeg ha sjekket plugghetta før jeg begynte og demontere noe som helst. Kan hente det er sprekk i den sånn at gnisten hopper over til gods og ikke går igjennom pluggen . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.