Coast Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Nissen har nok med en erstatning for den håndholdte VHF'en som ligger å flyter ute Skagerak, Elvstrømnissen kommer med et nytt forseil i kjempekvalitet og minsanten tror jeg at Garminnissen har både nye vindinstrumenter og nye fart og dybdeinstrumenter . Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
MT. Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Bare nissen hjelper til å stable ved, går det nok greit på julaften. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Gtir_man Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 En pose med penger til ny båt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Nissen kom allerede tidlig i desember med ny båt , nå regner vi med at alt ekstrautstyr ligger under treet Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Kom en liten pakke fra Seatronic i går inneholdende nye seilstøvler. Kom en mye større fra Boing Segel i dag.......... Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Håper han kommer med et fantastisk sommer vær Og en snøfri vinter Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Medusa Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Jeg kunne jo ønske meg et nytt naust, men jeg tror ikke det hjelper... Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Jeg håper nissen kommer med et skohorn ......Så jeg klarer å få mine to D6'ere ned i rævva på windy'n Også forresten: Litt mere fritid, alltid noe kosejobb på båten Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Jeg stoler ikke helt på , så jeg måtte kjøpe ny 24v lader selv Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 En båtkjøper til gamlebåten og masse fint vær i sommer hadde vært midt i blinken Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Nissen var her i med en AIS sender og motaker: http://www.panomarine.no/ais/ais-sender-mottaker Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Juleønsket fra båtbatteriene er et nytt solcellepanel. De har i høst klaget over at det gamle ikke var produktivt lenger. Problemstillingen er kommunisert videre til nissen, som uttrykte stor forståelse for dette.... Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Jeg stoler ikke helt på , så jeg måtte kjøpe ny 24v lader selv Kansje jeg må henvende meg til den mere drikkfeldige nissen, at han er mere medgjørlig , når jeg ser oppover i tråden . Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Jeg har det jeg trenger til båten, så jeg ønsker meg ingenting til den. Egentlig trenger jeg ikke noe annet heller, og likevel har jeg hørt rykter om at jeg får noe jeg trenger..?? Hmmmmmm Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 24.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2011 Nissen kom med reptalje, kjettingtalje,noen sjakler og 50 meter vaier til ubåten. Så har mistanke om våt romjul Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
LTKH Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Ny flytejakke til kapteinen...må nesten gå ner i båten og prøve den! ;o) Gamle losjakken til sjøforsvaret gikk fløyten etter mange års bruk(typisk at en glidelås kan ødelgge en så god jakke..får se om jeg klarer og fikse den gamle så får det være fiskejakken! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Fikk en skjorte som må være noe av det styggeste jeg har sett. Er som en bilulykke, man vil helst ikke se, men man må alikevel. Takk svigerbror Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hafrsfjord Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Fikk en skjorte som må være noe av det styggeste jeg har sett. .............. Slike påstander krever vel noen bilder for å bekrefte sannhetsgehalten Sitér dette innlegget Link to post
Snikende skeptik Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Nissen kom med kapital øremerket en bag med 12mm Poseidon ankerline og en 10 ampere automat sikring:-) ekstreme krav man har:-) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 nissen kom med båtmatte, gavekort på båtbutikk og sklisikringsduker i år Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Contraband ønsker seg: skjorter, slips og tøfler....eller hvordan var det nå igjen? :lol: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
JGH Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Eg fikk ikkje heilt overraskende ei Glomex antenne og mastefeste, så nå mangle eg bare ein frivillg til monteringsoppdraget. Montering var ikkje inkludert fekk eg beskjed om. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Geir Hel Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Eg fikk ikkje heilt overraskende ei Glomex antenne og mastefeste, så nå mangle eg bare ein frivillg til monteringsoppdraget. Eg hate høyder, men kor lang monteringstid tror du det er?? Eg veie over 90 kilo så det er ulempe der også.. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Polarn Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Slike påstander krever vel noen bilder for å bekrefte sannhetsgehalten Bikja følte seg utilpass til og med. Sikkert noen her som har den, men meg får du ikke til å gå med den. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
"Mathilde" Svart 25.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2011 Har vel sett det verre Men du kan sikkert få byttet den skjorten, om det nå ikke sitter for mye hundehår i stoffet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.