Nøtterøybåt Startet 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2011 Hei, jeg har nylig kjøpt en Bavaria 35 sport og lurer på om noen har erfaringer med å lage ekstra sengeplass ute i sittegruppe. Har sette flere bilder der dette har vært gjort. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Sorry.. klarte ikke dy meg. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
overoe Svart 5.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2012 Jeg hadde en Bavaria 33 sport i sommer hvor jeg byttet ut understepp på bord nede til en teleskop søyle jeg kjøpte hos Maritim http://www.maritim.no/interior-eksterior/bord-og-soyler/bordsoyler/bordsoyle-3-step-335-714mm Den er 3 delt og du slipper å gå ned gjennom gulvet. Ønsker du en dag å bygge tilbake til original så er det kjapt gjort. Minus med denne er at bordet blir litt vingglete i øverste posisjon. I tillegg kjøpte jeg en 120 cm bred overmadrass på Jysk til 800 kr og en skumgummi madrass som jeg klippet til å ligge mot skroget der hvor ryggputen går ned samt oppe på bordplaten. Vi var på 3 ukers ferie hvor jeg om min fru stort sett lå der. kjapt å re opp til salong på dagen og seng på natta. Vi har nå kjøpt en 37 Highline og kommer til å gjøre det samme der. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøybåt Svart 6.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Takk for tips:) Det er ikke dumt å gjøre dette nede i salongen i stedet for cockpit. Da blir det nok litt "ombygging" i vinter! Hvis jeg ikke tar helt feil så vurderte jeg din 33 Sport tidligere i høst:) Jeg landet til slutt på en innbyttedeal og Bavaria 35 sport for min del. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 6.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2012 Er det ikkje lugarer med køyer i motorbåter? Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.